كمیته انضباطی حكم داد: عمران زاده 40 میلیون تومان به پاس بدهکار شد
نوشته شده توسط : alireza

به دنبال شکایت مطالبه وجه از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان از حنیف عمران زاده بازیکن فعلی استقلال تهران، وی به پرداخت 400 میلیون ریال به حساب باشگاه پاس محکوم شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پاس، پیگیری های مدیرعامل و معاونت حقوقی باشگاه پاس پس از سپری شدن 18 ماه به ثمر نشست و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال براساس دادنامه جامع و کامل، عمران زاده را به پرداخت 400 میلیون ریال محکوم کرد.

عمران زاده براساس حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، چنانچه این میزان بدهی را ظرف دو ماه از قطعیت دادنامه پرداخت نکند از حضور در میادین فوتبال و فعالیت مرتبط محروم خواهد شد.

معاون حقوقی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان با تایید این مطلب گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادعای عمران زاده دایر بر طرح دعوای تقابل مطالبه وجه از باشگاه پاس مردود و واهی تلقی و حکم به پرداخت مطالبه باشگاه پاس صادر کرده است.

وی با اشاره به اینکه دادخواست بدوی پاس همدان دایر بر مطالبه 700 میلیون ریال بوده ، خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز جهت تسریع در رسیدگی به پرونده مشارالیه بیست درصد محکومیت وی به کسر قرارداد را بخشیده و این اعلام گذشت معادل بیش از 300 میلیون ریال می باشد.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: عمران زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 2535
|
امتیاز مطلب : 243
|
تعداد امتیازدهندگان : 74
|
مجموع امتیاز : 74
تاریخ انتشار : 28 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: